onsdag 8 april 2009

Resumé...

Fingret kommer sitta kvar och jag skall tydligen vara glad över mitt så kallade känselbortfall, jag citerar läkaren på handkirurgen: "Annars skulle ju det där göra skitont!"
Tack, då vet jag.....

Trots att jag fick vänta två timmar på mottagningen av vilken jag åtminstone sov fem åttondelar så kom jag lagom i tid till min uppsatsopponering. Känner mig lika elak varje gång, usch! Skönt att vi opponerade i par så opponenten fick ge igen för inte alltför gammal men ond ost.
Sedan gick jag hem, plockade upp Terrorn hos C och gick hem å däckade. Vaknade på riktigt först dagen efter... Jösses!

Upptäckte dessutom att det är en massa söndagar och sedan börjar jag praktiken på tisdag och jag har ju massor och göra innan jag kan åka iväg! Dygnet skulle behöva minst fem timmar till, jag skulle behöva ett extrafinger istället för det som "annars skulle göra skitont" och Terrorn skulle behöva en snarkklämma. Men man kan inte få allt här i världen, en god natts sömn tänker jag ta i alla fall....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar