måndag 20 april 2009

Memman testas

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Emma Sofia Morelius
Låt som när du är ledsen sörjer till? Har ingen jag sörjer till men massor när jag vill vara glad.
Beroende av: Rosa, sura jordgubbsfluff...
Vem behöver du mest just nu: Terror
Vad tror folk om dig? Att jag är vegan
Stämmer det? Nej
Vad får du oftast komplimanger för? Min huvudform (!)
Vad säger du för att imponera på någon? "Han är bara valp"
Hur imponerar man på dig? Får mig att skratta hysteriskt
Brukar du skratta för dig själv? Minst en gång om dagen
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Ring igen, jag tryckte fel!"
Var bor du? Ålidhood, Umeå
Trivs du där? Ja.
Äger du några converse? Ja, men de är så slitna att de nästan inte finns..
Sprit, cider, vin eller öl? Vin
Brukar du bli för full? Är dålig på det, tror inte det hänt.
Vad har du för mobil operatör? Telia
Är du allergisk mot något? Kiwi
Har du haft sex idag? Haha, nej!
Nästa mål i ditt liv: Ha en ledig vecka
Hur svarar du i mobilen: "YO!"
Vem ringde du senast? Terrors extramamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Att allt var bra trots allt
Antal timmar sömn inatt: 7
Sov du ensam? Ja, sad but true...
Brukar du komma i tid? Nästan alltid
När mår du bra? I skogen med Terrorn
När blev du fotad senast? Ingen aning
Hur känner du dig nu? Nervös
Vanligaste färg på dina kläder? Svart och brunt.
Vad tycker du om fötter? Praktiska
Vad saknar du? Pengar
Hade du en bra kväll igår? Ja, helt lagom
Favorit dryck på morgonen? KAFFE!
Rakar du benen? Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig? När det är dags
Är du blyg? Nej
Sysslar du med någon idrott: Räknas koppeltolkning 3 km?
Vill du hellre ha mail än brev: Skulle vara glad om jag fick något, oavsett vad.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Varför inte, man behöver ju inte ses igen ;)
Har du spytt offentligt? Nej!
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Hmm... Klippa tånaglarna
Är du nöjd med ditt liv? Ibland
Är du bortskämd: Ibland
Vad gör du i morgon? Åker buss, praktiserar, åker buss...
Vad är det värsta du vet? Potatismos
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? oj.. det var längesedan jag hade några.
Vad behöver du just nu? Ett jobb, körkort, semester...
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Ingen
Vad längtar du till? Min egen säng
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja.
Vad använder du för shampoo? Inget, no hair at the moment...
Vad är det finaste du fått? En kram
En speciell dag du minns? Solksken, skyfall och en stulen kyss..
Hur gammal är du? 25
Tycker du om någon just nu? Alla
Om fem månader? Har jag ingen aning om vars jag bor, vad jag gör eller vem jag gör det med ;)
Du samlar på? Hundhår i sockarna
Gröna eller röda äppeln? Röda (fuji)
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ingen
Gillar du golf? Inte över huvud taget
Vilken tid gick du upp idag? 09.00
Har du sovit i din egna säng inatt? Nix, bor ju hemma hos mamsen
Har du strumpor på dig nu? Ja, och raggisar utanpå
Vad ska du göra ikväll? Sova, lång dag i morgon
Är det okej att gråta: Ja, ofta mycket och gärna..
När grät du senast: När Terrorn for iväg..
Laddar du ner musik och film från Internet? Kan int', vill int', törs int'
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala CSN
Bär du glasögon eller linser? Glasögon, ibland
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Det är viktigt att ha kläder...?
När går du upp ur sängen en helgmorgon? 09.00 vet inte skillnad på helg å vardag..
Vill du gifta dig? Ja, om jag hittar lämpligt offer ;)
Vill du ha barn? Varför inte?
Solar du ofta? Nej, men tycker om solen
Är du bra på att laga mat? Ibland
Gillar du att dansa? Ehh, beror på sällskapet.
Är du flygrädd? Njao, är rädd för Arlandas blanka golv
Hur vig är du? Som en strandad val
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Vilken är din favoritglass? ICA's tresmak: apelsin, vanilj, cholkad
Tror du på ett liv efter döden? Får man byta då, liv alltså??
Tycker du om sushi? Icket
Vad äter du helst när du ser på film? Popcorn
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej, men innan pappa dog så
Har du tandläkarskräck? Nja, inte tandläkarn men sprutorna.. jag borde ha varit till tandläkarn för ett år sedan.. illa nu =(
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Natt
Vilken ögonfärg har du: Blå med lite oreange i mitten har jag hört..
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Inte det, de går av ändå
Röker du? Har aldrig ens provat
Hur ofta tränar/motionerar du? Promenerar hund titt som tätt..
Senaste låt du hörde ? Något Spotify bjöd på..
Vad gör du på helgerna? Samma som igår

Tack S :)

3 kommentarer:

  1. Jo, jag svarade på den där med. Eftersom du bad mig så snällt

    SvaraRadera
  2. Hur kan man ha nåt emot potatismos? Det är ju jättegott, specillet hemgjort med lite persilja i... *L*

    SvaraRadera