söndag 23 augusti 2009

Norrbyskär <3

Dödstrött, med nyvunnen stolthet och en liten men inte helt obetydlig seger över min höjdrädsla som jag sjunker ned i soffan och delger några av helgens äventyr.
Det har varit den numera traditionsenliga utvärderingen av lägersommaren på Norrbyskär och så klart Höghöjdsbanan. Detta året gick jag hela banan och (mot bättre vetande) hoppade slänggungan på slutet. Jag höll mig från den stora skräckgungan i år i alla fall, men så modig tror jag aldrig riktigt att jag blir..

Vi lekte en massa, sa en massa smarta saker, åt en massa gott, kramades en massa (vissa mer än andra dock), sa en massa snälla saker och utvärderade en hel massa. Inte konstigt att jag är trött!!!

Här är lite bilder, det finns fler om någon vill ha. Jag vill i alla fall ha om någon har ;)
































































































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar