onsdag 19 augusti 2009

Blondie!!

En liten tanke till alla ni därute.. Får ni en galen idé och absolut känner att ni måste berätta den för någon berätta den då inte för någon med bra minne om ni inte är beredda att omsätta teorin i praktiken. Nu kan det ju vara så att det blir himla bra om man har tur, som jag hade denna gången men motsatsen är ju tyvärr trolig i flera fall av snett tänkande...

Så idag blev jag tokblond sådeså, tack vare Jennie och en dos tålamod :)



Inte för att jag har värsta kalufsen men ändå tillräckligt för att det skulle bli rätt coolt.
Det finns dock de som tyckt att jag ser ut som Eminem men det är är ändå sju resor bättre än Thatcher som jag fick höra en gång. Jag ser i alla fall hård ut så det räcker till för en Järnlady!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar