måndag 14 november 2011

Tomtenisse!

Idag blev jag så äntligen klar! 

Alla 24 paket till "Sofie's julkalender" är inhandlade, inslagna och packade i en fint dekorerad påse :) Det är lite lustigt att inhandla  en hel drös med gåvor till någon jag inte vet vem det är och som icke desto mindre är så olik mig. Jag har till exempel en tendens att inte fastna för saker åt det skära hållet och nu har jag ändå, glatt påhejad av systrarna Svensson, svettats mig igenom kassan på Dollarstore med i princip bara ROSA saker i korgen. Men det som inte dödar härdar och jag ser med spänning fram emot en kasse från min hemliga tomtenisse, det kommer med all säkerhet förgylla min december :)


3 kommentarer:

  1. vicka fiiina paket <3

    SvaraRadera
  2. För att det är ju insidan som räknas ;)

    SvaraRadera
  3. jag kan ju inte se hur dom ser ut på insidan juh... då får jag väl berömma utsidan :P

    SvaraRadera