tisdag 29 november 2011

Decemberpepp!

Det är svårt att vara hund i detta hushållet ibland...
Matte och husse kommer hem lagomt glöggmarinerade med ett kilo skumtomtar och ett JÄTTESTOOORT paket som inte är till hunden alls.
Det är min julklappskalender från min hemliga tomtenisse som landat i vardagsrummet :) Om bara två dagar får jag öppna paket nummer ett, det kommer bli en trevlig december!

Det är som att detta årsslut änsålänge präglats av en varm och fluffig känsla som inte ens Arbetsförmedlingen lyckades sticka hål på.
Jag var där nästan en hel timme idag och måste verkligen säga att min nya handledare var både trevlig och empatisk och gav mig lite hopp och faktiskt mycket uppmuntran och glada tillrop. Tänk att det finns sånna goa' människor där :O

Nu tror jag att jag skall gå å klämma på lite paket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar