tisdag 2 juni 2009

Music to My Ears


Mamma och G var på Snabbvisit idag. En och en halv månad i exil får packningen att svämma över med råge. Vi tog oss hem för egen maskin men nyförvärven fick komma på en extrasväng i mammas vrålåkmaskin. Måste vara tidenas längsta trippen för thé och macka, tur att Expo bara finns i Umeå. Jag och Terror fick var sin matta och min pannkaksvändare en ny husse.

Där var dem, på ÅC:s datakiosk, mina nya älsklingar!!
stolt som en tukk bar jag hem dem under armen och lät grannen smaka på sin egen medicin, fast naturligtvis så var det Dave Matthews som stod för röstresurserna.
Äntligen kan jag lyssna på musik som folk istället för att sitta och passivt inhalera Blümchen och Gyllene tider. Så är de snygga att se på också :)

Vi väntar med spänning vid brevlådan varje dag, nu är vi äntligen redo...
Med ett stort leende, som bara öronen stoppar för, dansar vi runt, Everyday!!!









Up to the top love Everyday
Pay no mind to taunts or advances
I take my chances on Everyday


Up from the bottom Everyday
Up onto the top Everyday
Pick me up love
Lift me up love
Pick me up love

Everyday

- Dave Matthews Band





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar