lördag 28 mars 2009

På kurs

Jag och Terror har deltagit i en välbehövlig Aktiveringskurs för att hålla våra hjärnor i trim. Nu är det väl kanske jag som lär mig mest på kurstillfällena då pubertala Mr.T hellre kollar in brudarna och tycker att jag är precis så jobbig och pinsam som tonårsmorsor brukar vara. Men jösses vad mycket roligt vi har haft =)
Nu näst sista gången tog vi oss ut från kurslokalen där vi krypit omkring på golvet, ropat BRAAA!!! rullat bollar, rullat hundar och ätit morotskaka. Vi styrde stegen ut mot för oss okänd skog och i tre timmar var vi ute i snön och gjorde korvträd, sökte leksaker och vilsna mattar, apporterade gummikorvar, frös och drack thé (jag, inte Terror då).
Mycket uppskattat av oss båda även om vi frös som hundar bägge två.
Tur att det finns varmvatten!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar