onsdag 25 januari 2012

Plötsligt en onsdag...

Jag kände mig sådär lite småkrasslig i morse och eftersom jag hade gäster igår hade jag städat och världens bästa sambo plockade ur diskmaskinen innan han for till jobbet så hade jag ingen större plan för dagen. Så ringer telefonen..
Det var ett långtbortifrån-nummer så jag trodde att det var en telefonförsäljare eller någon som ringt fel men det var varken eller så nu någon timma senare så står jag med tågbiljetter, tur och retur Uppsala, i handen och en inbokad anställningsintervju för ett jobb som jag bara VILL HA, VILL HA, VILL HA!

Vi får se hur det går, en intervju är i alla fall ett steg närmare arbetslivet igen :)
Jag tackar och bugar ödmjukast Arbetsförmedlingen och deras resebyrå (!), i morgon får Tomas vara hemmapappa och jag skall ut i stora världen...


Gaah, vad skall jag ha på mig!!!????

4 kommentarer:

  1. Men gud vad kul!!! Grattis!! :D
    Fast jag blir inte överförtjust om du flyttar till Uppsala :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jobbet är har i stan så det är ingen fara :)
      Det är chefen som är i Uppsala så därför är intervjun där..

      Radera
  2. Håller tummarna.. Blev också rädd ett tag att Celda o jag skulle mista våra mya vänner. Tur jobbet är här i stan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingen fara, vi har det ju oförskämt bra här och nu blir det kanske om möjligt ännu bättre ;)

      Radera