lördag 30 januari 2010

If I had..

Om jag helt plötsligt skulle få alla räkningar betalda sådär helt magiskt denna månaden och skulle få tusen kronor över till precis vad jag vill så vet jag precis vad jag skulle göra med dem...

Gå på bio, vilken film som helst egentligen. - 200 kr inkl. resan och popcornen (för man måste ju ha popcorn, det är därför man går på bio)

Så jag kan virka färdigt den ena filten - Garn ca. 50 kr

Terrors favvo, Squirrel Dude, sjönger på sista versen så han skulle bli glad för en ny - 69 kr

Sedan längtar jag verkligen på att få äta kinamat - ca 100 kr kanske det kostar här i stan, jag vet inte..

Prenumeration på en favoritkorsordstidningen så att de inte tar slut så fort - 4 nr. 109 kr

Jag skulle också köpa mig ett par riktigt varma och tåliga vintervantar så jag slipper låna mammas hela tiden. - ca 300

Pengarna som blir över skulle jag sätt på ett busskort så jag kan ta mig till stan om det skulle krisa i något sammanhang - 50 kr depositionsavgifr för kortet, resten borde räcka Skottsund-Sundsvall tur och retur en gång i alla fall.



Jag drömmer inte lika stort som BNL ändå ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar